lørdag den 8. februar 2014

En genrejst påskeklokkeblomst

Det er ikke meget, jeg har set til solen i dag, men lidt har også ret, og jeg nåede lige en tur ud med kameraet før den forsvandt igen.


Påskeklokkeblomsten her sprang faktisk ud før frosten for alvor kom, men så klaskede den helt sammen og har ligget hen ad jorden i flere uger. Nu står den så igen og strutter, og jeg synes det er ret utroligt, at den ikke ser mere medtaget ud. Det er da et ret sejt comeback.

I får altså også lige et billede af endnu en lille vintergæk - de myldrer frem alle steder lige nu :-)

Ha' en skøn weekend!

3 kommentarer:

  1. Åh ja så smuk den er i sollys......her kom solen desværre ikke men tørvejr det meste af dagen lige indtil for en time siden hvor endnu en regn front igen tog magten.

    Jeg ønsker også dig en skønherlig weekend søde med ønsket om endnu mere sol til dine lækre klokker ;0)

    Knus

    SvarSlet
  2. Ja det er utroligt, hvad de kan de påskeklokker, jeg havde også en som lå hen ad jorden, nu står den flot igen.
    Knus

    SvarSlet
  3. Hej Signe.Ja! påskeklokker er da ikke til at stå for.Og smukke er de.
    Også en rigtig god weekend til dig knus Jette

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en lille hilsen, så du må endelig ikke holde dig tilbage :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...