søndag den 23. februar 2014

Vintergækker, krokus og forårssol






11 kommentarer:

  1. Hej Signe
    Skønne forårsbilleder med solskin på, lige til at blive glad af på denne blæsende dag ;)

    SvarSlet
  2. Hej Signe.
    Jeg kan se at du har dejlig solskin.
    Det er mere end hvad vi har her i Jylland.
    Dejlige forårsbilleder..

    Hilsen Bente.

    SvarSlet
  3. Dine billeder er så smukke, og jeg nød solskinneet i dem - vi har kun haft overskyet i dag, men jeg har været i haven for første gang i år :)

    SvarSlet
  4. Hej Signe.Skønne billeder du viser.........dejligt med det solskinsvejr vi har haft i dag.
    Har også været flittig i dag..........kan ikke huske hvornår vi har været i have i februar.........skønt.God søndag aften til dig knus Jette

    SvarSlet
  5. Vackra soliga bilder i dubbel bemärkelse./Merja

    SvarSlet
  6. Hej Signe

    Kønne sager du viser!
    Man skulle tro vi har haft samme vejr!

    ha en dejlig aften

    SvarSlet
  7. Ja du har da haft solskin, det ses tydeligt i dine smukke billeder.
    Knus

    SvarSlet
  8. Tak for alle jeres søde kommentarer.
    Utroligt, at der kan være så stor forskel på vejret i lille Danmark. Her skinnede solen stort set uafbrudt hele dagen, men jeg kan forstå, at det desværre ikke er alle, der har været så heldige. Jeg håber, at I der blev snydt i går også snart får en masse solskin at glæde jer over :-)
    Knus Signe

    SvarSlet
  9. Det var dog de smukkeste billeder jeg har set længe, jeg er helt forelsket i dine billeder af vintergækkerne.

    SvarSlet
  10. Smukke, smukke fotos...jeg er slet ikke så langt fremme med forårsbebuderne her og de der er, står så tæt på soklen, at lyset ikke rigtigt er til at fange ordentligt endnu. Aj, nu bliver jeg komplet forårsutålmodig kan jeg mærke.
    Knus fra Katinka

    SvarSlet
  11. Nydelige bilder av vår :-), Mine snøklokker står med fine knopper men ingen blomster ennå. Krokus er ikke kommet opp. Men gleder meg over dine bilder :-). Ha en fin helg!

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en lille hilsen, så du må endelig ikke holde dig tilbage :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...