tirsdag den 18. juli 2017

B&B med fantastisk hjemmebygget orangeri

Mellem Korsør og Skælskør ligger Vestergaard Bed & Breakfast i et charmerende bindingsværkshus med helt nyt stråtag.

Jeg var forbi og tage billeder til deres hjemmeside, og jeg må indrømme, at jeg forelskede mig fuldstændig i deres fantastiske hjemmebyggede orangeri.





Hvis du mangler et sted at overnatte på de kanter, så kan jeg kun anbefale det på det varmeste. Omgivelserne er gennemført romantiske og hyggelige, morgenmaden er utrolig lækker, og værterne er helt fantastisk søde.



Du kan læse meget mere om B&B Vestergaard og se flere billeder på deres hjemmeside her.

4 kommentarer:

  1. Hei Signe. For en nydelig plass. Ønsker deg en fin dag.
    Hilsen Hanne-Lise.

    SvarSlet
  2. Det ser bragende godt ud, gad godt ....

    SvarSlet
  3. Wauh! Sikke et lækkert sted, og dejlige billeder, dygtige dig 👍😀. Knus Carina

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en lille hilsen, så du må endelig ikke holde dig tilbage :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...